Klachten
Gezinshuis Kom aan boord wil er alles aan doen om kwalitatief goede zorg te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een klacht of ontevredenheid ontstaat. Het is onze prioriteit dit samen met u op te lossen.
Heeft u een klacht of bent u ontevreden?
We vinden het fijn als u contact met Kees en Gerdien opneemt, zodat we met elkaar in gesprek kunnen. Deze eerste stap is niet verplicht, u heeft het recht om direct contact op te nemen met Klachtenportaal Zorg.
Komt u er niet uit of wilt u niet eerst met Kees en Gerdien in gesprek? Neem dan contact op met Klachtenportaal Zorg. U kunt bij hen terecht voor onafhankelijk advies en voor het indienen van een klacht. De contactgegevens vindt u op: http://klachtenportaalzorg.nl.
Vertrouwenspersoon
Jeugdigen, ouders en pleegouders hebben recht op een onafhankelijke vertrouwenspersoon. Gezinshuis Kom aan boord heeft zich aangesloten bij Jeugdstem. De contactgegevens van Jeugdstem vindt u op: http://jeugdstem.nl.